Honey Junkien kauniin esimerkin innostamana myös minä itte! halusin kanssa leikata shortsit meikäläisittän törkeän lyhyiksi ja pitäähän ne kuvat tännekin postata! Aikuisen naisen reittä, edestä ja takaa!

Mä olen tuskaillut farkkusshortsiasian kanssa koko kesän, en ole edes uskaltautunut sovittamaan kaupoissa niitä lyhyitä ja rentoja, vaan olen tyytynyt häveliään pitkiksi leikkaamiini versioihin - jotka kapenee just siitä väärästä kohdasta reittä - ja saa jalan näyttämään puolimetriä lyhyemmältä ja paksummalta. Nyt vihdoin tajusin, että vähemmän on enemmän. Mittasuhteiden maailma on ihmeitä täynnä!

1740349.jpg

1740295.jpg1740335.jpg

Shortsit - Leikattu superkulahtaneista InWear-farkuista
Paita - Papan vanha Jokapoika, sekä perus H&M (yksi niitä hämmentävän isoja M-kokoisia, nimim. Hinkit tiskissä)
Sandaalit - Turnover


(Jos ihmettelette sekä maanista postitustahtiani että muutenkin kreisiä meininkiä, asian ymmärtää kun kuuntelee otsikon Risto-biisin  "Annukan kaa" niiden MySpacesta.
"Sä otit tuopin ja mä pyysin Laitilan sitruunasoodaa/no arvaa oliko/Sä sanoit mua pöydässä kultsipultsiks/ja mä tajusin et sä oot mun elämän valo"

Ja katsotaan nyt vielä Rakkauden rockkin, huh huh nimittäin ihan mielettömät fiilikset: