Osoituksena, ettei mikään koskaan muutu ja kaikki on niin NÄHTYÄ, päivän/viikon asu ja naamataulu. Myös päivän/viikon/kuukauden saarnan aihe on sama kuin joskus aiemminkin.

1839107.jpg

Farkkumalliset satiinihousut - H&M, ostettu käytettynä, kiillon ja mustien farkkujen tarve hetkeksi tyydytetty!
Liivi - huudettu Tiger of Sweden
Kengät - Juhani Palmoth
Laukku - mummuvainaan
T-paita - H&M, ja sen perusvalituksen aihe: Tää on alesta, kaunista luonnonvalkoista orgaanista puuvillaa, mukavan ohutta ja yllättävän laadukasta sellaista - mutta kun koko M on mulle ihan jumalaton teltta!! Haloo! Mä olen 173 cm pitkä ja give or take 65 kilogrammaa painava (ja asiantilaan ertäin tyytyväinen) naisihminen, EN MÄ OLE KOKOA S. Enkä halua olla! Ketjujen naurettavista nykykokomerkinnöistä on kirjoittanut myös Midinetti. Tää pelleily tekee postiostamisesta mahdotonta ja perusteeppareiden haalimisesta ihan turhan stressaavaa.

Saakeli. (Potentiaalisille lahjojille huom, LAADUKKAAMMISSA ruotsalaismerkeissä mun koko on tasaisen varmasti M, ei syytä huoleen!)

1821531.jpg

Kampaus - WTF?
Ylähuuli -kateissa (Mulla on poseerauskriisi katsottuani juuri America's Next Top Modelin 10.tuotantokauden Tuubista, "kiitos" vaan Bisquits unirytmin tuhonneesta vihjeestä! Suosittelen lämpimästi, paras aikoihin ja Paulina Porizkova on mahtava lisäys tuomaripaneeliin. Paikkana pitkästä aikaa NYC, ja mukana sekä ghetto superstar, high fashion -potentiaalia omaava punkkari, Juliette Binoche look-a-like, hillittömän kaunis surffipimu että asenteellinen Plus Size Model: In yr skinny bitches FACE!!!)

Viihdyttävä viikonloppua itse kullekin!