1. Liittyen lukijakyselyssä esiintulleisiin blogini ulkonäköä koskeviin kommentteihin ja kehotuksiin: Jostakin syystä käyttämäni (ja taitavasti ITTE värimuokkaamani) blogipohja ei näyttäydy toivotulla tavalla Internet Explorerin vanhemmissa versioissa. Jos siis käytät IE:tä, suosittelen päivittämään selaimen numeroon 8 - ainakin minulla on sen käyttöönoton jälkeen hävinneet aiemmat ongelmat, värimaailma on valitsemani harmaa, ja tekstikoko myös kategorioissa riittävän pieni. Omien kokemusteni mukaan myös kuvat latautuvat nykyselaimella comme il faut. Mut tiedottakaa toki - muistaen mainita selaintyyppi ja versio, mikäli ongelmia on, kommenttiboksiin tai maililla. Kiitos. (Ja ei, en vaihda bloggeriin. Neeeext!)

Jos taas päivityksistä huolimatta pidät blogin ulkoasua ärsyttävän epäselvänä - too bad, tämä kaikki on mun valitsemaa, mun tapa myös visuaalisesti viestiä maailmaani. Minua ei kiinnosta lay-outin tai kuvien kliininen, yleisesti hyväksytty hyvä maku - kyllästyin Wallpaper-tasapäisyyteen jo 90-luvulla. Sama koske "epäselvää" kategorisointia - Tarkoitukseni ei ole "toimittaa" täyden palvelun helposti avautuvaa blogia - (swim)suit issues vaatii lukijaltaan paljon. Toivottavasti tunnette myös saavanne jotakin itsellenne!

Ennenkaikkea, on ollut erittäin hienoa saada teiltä näin runsaasti ajateltua palautetta, mä olen kiitollinen upeasta, monipuolisesta lukijakunnastani! (Diskossa moikkaillaan...)

2. Tänään olen saanut iloita myös ystävien ja tovereiden puolesta!

Basso-lehti, jota itsellänikin on kunnia avustaa, palkittiin vuoden laatulehtenä! Onnea ansaitusta huomiosta! Basson Vuokon ja Nooran ihanan raikas Too Little, Too Late on myös katsastamisen arvoinen!

3. Loistavan lahjakas JA taitava ystäväni Maria Jokela näytti Muodin huipulle -sarjan eka jaksossa olevansa suunnittelijana ja toteuttajana aivan eri tasolla kuin muut kisailijat. Mun puolueellisiin silmiin Marian luomus oli ainoa, jonka leikkaukset, istuvuus ja koko rakenne oli harmoninen ja yllättävä kokonaisuus. Onnea Marialle jatkoon!

(EDIT: Kaikki Muodin huipulle -sarjan eka jakson vaatteet MTV3 Helmessä. Jyvät-slash-akanat, kuten muinainen työtoveri sen muotoilisi.)

...ja onnea mulle: Huomenna saan haltuuni jotain käsittämättömän upeaa ja ihonväristä Marian Dead Birds & Lionheart -mallistosta. Siitä tulee mieleen vähintään Courtney Love ja 90-luvun lopun Dolce&Gabbana... Sneak peek:

 

4. Pukeuduin kokomustaan, ja sain palmikoimani leggingsit toimimaan mielestäni mainiosti kropanmyötäisen silkkineulemekon kanssa, ohuiden sukkisten päällä.

Gallant Clothesista löytämäni parka näytti purevassa syysilmassa parhaat puolensa - tämä päällä kestän raekuurotkin!