Hei tyypit, kiitos valtavasti tähänastisesta palautteesta lukijakyselyyni! Te kaikki, jotka jostain syystä luette tätä, käykää AVAUTUMASSA - samalla vaivalla osallistutte Laurasen ihanien korvisten arvontaan ja teette musta äärimmäisen onnellisen keskisuuren blogitätösen.

Sillävälin: Olen kirjoittanut Olivian tyyli-ikonijuttuihin nuin sataan otteeseen (toivottavasti vähän varioiden), miten kyseinen henkilö on niin magee kuin on siksi, että hän "sekoittelee maskuliinia ja feminiiniä". VIHDOIN olen päättänyt ottaa omasta neuvostani vaarin.

Tähän liittyen mulla on lähipäivinä esiteltävänä jotain käsittämättömän ihanaa, uniikkia, tyttömäistä ja just niin minua, mutta sitä odotellessa mä kekkaloin lahkeista kääräistyissä nahkahousuissa ja neulemaisessa pitsipaidassa, jonka ostin muistaakseni eurolla Uffista taannoin?Leikkelin sen kaula-aukkoa risammaksi, ja femme alkoi toimia.

Nahkahousujen ja kenkien yhdistämisen vaikeuksista tuli Eräänä iltapäivänä puhetta - Yksi ratkaisumalli ennen lumentuloa on näyttää välistä ihoa, se raikastaa kummasti.(Ja kuten mallimme esittää, rintakehän vilauttelukin on aina yksi optio...)

Ril'sin "kiiltonahka"kengät ovat second hand -löytö - korko on aika pirun jees veitsimäisyydessään.

Dieselin parka on ihan pojan näköinen - score!


Isona musta tulee yhtä makee kuin Justine Frischmann.

Ps. Yhdessä ihanimmista suomalaiskaupoista, Wunderin kivijalkaliikkeessä on kuulemma muuton vuoksi vanhojen sesonkien alehinnat -80% -suosittelen käväisemään ennen kuin mä saavun viikonloppuna ratsaamaan sen!