Huom! Blogilista hajosi TAAS mun blogin kohdalla viikonlopun kunniaksi, suosittelen väijymään näitä päivityksiä, joita tuntuu lähiaikoina olevan tulossa enemmännii, jotain muuta kautta. Tai pläjäytelkää refreshiä vaan niin maan perkuleesti oman kirjanmerkin kohdalla, tai mistä mää tiedän mitä kautta te täällä käytte, kunhan käytte! T. muotimaailman Reinikainen

Meidän Pariisi -blogissa tuli puhetta siitä, kuinka nerokas valkoisen t-paidan ja istuvien mustien housujen yhdistelmä voikaan olla. Mä olen lakannut potkimasta tätä totuutta vastaan vasta hetki sitten. (Muutenkin mulla tuntuu olevan housukevät - säädyllisen mittaisissa hameissa oloni lipsahtaa helposti tätimäisen puolelle, minimitassa taas on omat haasteensa etenkin koulutyössä, mutta housuissa on jännää ja huoletonta.)

Samaisessa blogissa ulisin kaipuutani kapeisiin, mutta jotenkin jänskiin linjoihin ja leikkauksiin - olen kovin kyllästynyt muna-, pallo- ja muihin säkkimuotoihin, joita vaatekauppojen kevättarjonta on TAAS täynnä. Uumoilen myös tapani mukaan vaateteollisuuden salaliittoa - joka tytölle sopiva mukava trikoosäkki on helpompi kaavoittaa, valmistaa ja myydä kuin tarkemmin leikattu vaatekappale. No mutta halvennuksesta löysin kuitenkin InWearin 100% puuvillahousut, jotka on käsitelty kiiltäviksi (!) ja leikattu ratsastushousumallisiksi polvipaikkoineen kaikkineen (!!) , ja niiden lahkeetkin ovat mulle tarpeeksi pitkät. Taskuissa ja saumoissa on hauskoja käänteitä ja nappeja, ja mitä kaikkee. Korkkareihin, t-paitaan ja kirppisbleiseriin yhdistettyinä niissä kelpaa astella määräilemään oppivelvollisia.

373_7306.JPG

373_7326.JPG

373_7328.JPG

rats.housut3.jpg

rats.housut4.jpg

(Luomupuuvillateeppari Zara, bleiseri Pola, mokkanilkkurit Bullboxer, otsis vähän lyhyt)

Viikonlopun nainen on muuten Kim Deal, muuten vaan.

460x276kimdeal.jpg