Jengi jaksaa välillä vatvoa muotibloggaajien keskinäistä nokkimisjärjestystä ja suosituimmuutta (toki muistaen aina ilmoittaa, että MINUA henk.koht. ei vois vähempää kiinnostaa). Mun velvollisuus lienee kertoa, missä mennään: Todellinen sisäpiirimuotibloggaaja, skenekuningatar ja kirsikka hillon silmässä on tietenkin muotibloggaaja, joka kutsutaan kohuttuihin inside blogibileisiin muttei osallistu niihin - ja saa silti tuotelahjan HAH

378_7862.JPG

(Oikeesti olin estynyt vakavista työpoliittisista syistä, ja autoin mä vähän Anna-Mariaa järjestelyissä...)

378_7869.JPG

Nanson lempivaatetunika on jokatapauksessa ihana, ja korostaa silmiäni vihertäviksi. Myös kassi, jossa paita tuli, on ihana ja reilu.

378_7884.JPG

Tässä asussa olisin mennyt tänään mm. Mikon kammattavaksi, mutta kuume iski ensin, kuten naamasta näkyy. (Tässä blogissa kerron siis tapahtumista ja tilanteista, joihin melkein otin osaa... Glamouria!)

378_7875.JPG

(Väitän, että purkkakorun lisäksi mun farkkushortsit on by Töölö Fashion Institute, koska niiden Aki lyhensi shortsin lahkeet erityisen epäsymmetrisiksi yhden vaateputiikin sovituskopissa! Nahkakoru puolestaan Sugar Kane Productions!)

378_7874.JPG

378_7883.JPG

Chicks On Speedin video reilun kymmenen vuoden takaa muistuttaa, etteivät epämääräisesti leikellyt ITE-vaatteet ole mikään viimeisen puolen vuoden villitys, kuten ei myöskään "burlesque attitude, night time thrills".