Olen edelleen naurettavan huonovointinen, ja niin heikko, ettei minusta ole kuin puolihuolimattomasti selaamaan tyyli-inspiraatiota. Yritin tehdä jonkinlaista hankintalistaa asioista, joita Haluan ja Tarvin kevääksi, mutta mulla taitaa viimeaikojen kirpparionnen ja alelöytöjen siivittämänä jo olla ne. Kuten ne a)välttämättömät porkkanahousut, harmaata b)mokkaa...

1232368545_365_6590.JPG

Enpä muuten ole ainoa muodin ystävä, joka on rakastunut lörppähattuun... Karla, minä, muu maailma?

Ainakin löysin täydellisen esimerkin, Garance Dorén kuvaamana, naisesta, jollaiseksi haluan kasvaa.

1233688908_nathalie2.jpg

Itsevarmuus, säteily, ja taito yhdistää kaksi räätälöityä (melkein) takkia.

Sartorialist taas on onnistunut tavoittamaan mun sisäisen miehen. Kaikista maailman paikoista just Firenzestä.

1233688671_1159SocksWeb.jpg

Olen rakastanut duffeleita aina, enkä koskaan omistanut kunnollista sellaista.

Jos mä olisin toi mies, niin tää olis mun bestis.

1233688682_1139GreDenim1.jpg

...ja sen kuulokkeissa sois sama Little Fluffy Clouds kuin mun ihan oikeissa ekoissa varastobileissä... 18 vuotta sitten.

(kiitos Orb-fiilisten herättämisestä pHinnille!)