Olen salaa vähän tuskaillut, kun en ole saanut tätä toista Clean-Maylta hamstrattua All Saints -ihanuutta toimimaan. Alunperin ajatus oli yhdistää epäsovinnaisesti leikattu paitamekko pyöräilyshortseihin - mutta urhoollisen yrittämisen jälkeen on pakko myöntää tappio. En näytä pyöräilyshortseissa coolilta - niinkuin KAIKKI muut - vaan siltä, että olisin unohtanut ne ylleni kesällä -92.

(Olen vahvasti sitä mieltä, että trendejä, joihin on pukeutunut ennenkin, voi ja pitää soveltaa rohkeasti uudemmankin kerran - mutta myös kriittinen silmä on suotava. Kuten todettua, rakastan tälläkin hetkellä paljon ysärikliseitä grungesta puhdaslinjaisuuteen, salaisuus on siinä, että toteutan ne minun näköiselläni tavalla. Mikä se sitten ikinä onkaan. Pyöräilyshortsit - ainakin mustat sellaiset - ovat mulle tällä hetkellä turhan "kova juttu")

100_0153.JPG

Valaistumisen tarjosi jälleen kerran Garance Doré ylistämällä pikku mekon ja ronskien bootsien yhdistelmän ajatonta nerokkuutta.

100_0144.JPG

Mun bootsit eivät ole bikerit, mutta ne ovat mulle juuri oikeat! Ikääntyneen trendien perässä juoksijan sijasta tunnenkin olevani cool like Kim Deal.

100_0146.JPG

Mintulta saatu Essien Jazz-kynsilakka istuu mekkoon - ja ennenkaikkea muiden Essieiden tavoin kestää hurjaksi yltyneen käsityöpuuhastelun. Askartelun hedelmiä tulossa myös myyntiin blogiin avautuvaan The revolution is my boyfriend -kauppaan! Ihan kohta...

EDIT: the revolution is my boyfriend -blogikauppa auki NYT!

100_0155.JPG

100_0134.JPG

100_0129.JPG

100_0139.JPG

100_0124.JPG