Pari nopeaa itkunillitystä sadepäivän iloksi (TÄÄLLÄ OLI IHAN JÄRKYTTÄVÄ UKKOSMYRSKY!!), I need your help, oi rakkaat lukijat:

1. Kuten tiedämme, lepakkohiha on modernin naisen pukeutumisen klassikko. No niin: Mulla olisi tällainen ihan mahtava H&M:ltä luultavasti keväällä 2002 ostettu "pesusilkkinen" (!!), resoreilla (!!!) varustettu, harlekiiniruutuinen (!!!!) musta-harmaa paita, jota just ihan itse parantelin leikkaamalla hihoja ja silittämällä (!!!!!) ne rullatummiksi. Mutta mä en keksi, minkä kanssa tätä pitäisin! Tän kaveriksi tarvisi piukean pikimustan, polviin ulottuvan kynähameen, jossa on joku Juttu. Tarviiko mun nyt nöyrtyä ja mennä Lindexille ja ostaa se vetskarihame!?!

1838215.jpg

2. Pikapuoliin ylläolevan kaltaiset hyperlaadukkaat ja ennenkaikkea viimeisen päälle mietityt asukuvat ovat tällä tontilla muisto vaan, ellen ihan supernopeasti saa itselleni hankittua jotain ihan mitä vaan räps räps digipokkaria. Viime aikoina käyttämäni kamera nimittäin lähtee Tärkeän Henkilön eli laillisen omistajansa kanssa ASUMAAN ITÄSUOMEEN. (Kyllä, Henkilön muutto ottaa päähän vielä vähän kameran menetystä enemmän, mutta kun täällä ei puhuta ihmissuhdeasioista (eipä). Kyllä, se tulee sieltä käymään viikonloppuisin, mutta silloin toivon Henkilöllä ja itselläni olevan parempaakin tekemistä kuin loputon päivän asujen kuvaaminen.)

Eli jos siellä jollain kultsipuppelilla on toimiva vähälle käytölle jäänyt pokkari, niin tarjotkaa sopuhinnalla mulle!! (Joo, tiedän, että niitä saa myös kaupasta ja huutonetistä, kiitos.)

Kaikkein tyhmintä tässä on, että eräs ihana lukijani ja ent- duunikaverini antoi mulle jo vuosi sitten kameran, ja yks ihan urpo tyyppi huitaisi sen mun kädestä YO-TALON LATTIALLE. Eikä nykyvehkeitä kannata korjata, kun takuu on mennyt. O TEMPORA, O MORES, sano.

3. Kuten teksteistäni paistaa läpi, tarvitsen lisää rahaa. Sitä saa kuulemma lisätöitä tekemällä. Koska olen hankkinut (välillä ihan kuukausi)palkkanikin vuodesta 1995 kirjoittamiseen liittyvillä töillä, niitähän voisi taas kokeilla!!

(Hei sinä potentiaalinen freelance-työnantaja: Häikäisevän cv:ni saat sähköpostila kysymällä, osaan kirjoittaa ihan fiksustikin! Kunhan palkasta sovitaan!)

Huh. Stressaavien aiheiden uloskirjoittaminen onneksi auttaa, niin ei tarvitse ottaa järeämpiä keinoja käyttöön: