Kotimaisista koruista ja vähälle käytölle jääneistä asusteista puheenollen...

...seinälläni ei suinkaan roiku pikkuisen poni-hevoisen riimu (mikä sekin olisi ihanaa), vaan keväällä Juhlista saamastani ylitsepursunneesta lahjuskassista löytynyt gTie:n "spaideri" - siis olkakoru. 

Muistan haaveilleeni tämmöisestä viime kesänä, ja tehneeni joitakin DIY-versioita, joten olin todella otettu muutoinkin varsin oikeaan osuneen lahja-keijun antimista. Anna-Marian yllä tämän mustalla olkaimella varustettu versio näyttää tietenkin upealta. Minäkin olen monta kertaa kuluneena kesänä pujottanut tämän olkavarteeni hihattoman topin seuralaiseksi - ja yhtä monta kertaa kiireesti pois. Ongelma on sama kuin monen muunkin "särmikkään" ja überviileän rock-henkisen asian kanssa. Minä näytän niin kovin helposti pönäkältä tädiltä, joka yrittää käydä pikkukoviksesta. Kumpikaan look ei ole kauhean imarteleva.

Olen kuitenkin päättänyt saada homman toimimaan, joten harjoitukset jatkuvat. Kenties jo tänä lauantaina ehkä kesän parhaissa juhlissa, Punajuuri Block Partyissa. Kuten Stellagee ehti jo raportoida, Viiskulmassa ja siellä päin esiintyy mm. K-X-P, sekä uutta tulemistaan täysillä tekevä Uusi Fantasia. (Nimimerkillä Dissasin näitä jo silloin kun nää oli undergroundia, en tietenkään ehtinyt kokemaan kummankaan Flow-keikkaa... Ja sekös harmittaa.) 

Olen riemusta soikea, että on ihmisiä, jotka järjestävät tämmöistä! Tulkaa kaikki mukaan! (Mutta jättäkää too kool for skool -asenne, häiritsevä päihdekäyttäytyminen ja nyrpeä naama kotiverstaalle (ei niin, että mun lukijoilla semmoisia olisikaan).)

EDIT: Block party oli mun juttu, spaideri ei edelleenkään. Jos kiinnostaa tämä rock-asuste, tee kirppiksen puolella tarjous!