Lepopäivän ratoksi kokeilin mokkashortseista ylijääneiden punttien mahdollisuuksina irrallisina saappaanvarsina/ säärystiminä/ valitse mieleisesi nimitys.

DIY olikin harvinaisen haastavaEn tehnyt alunperin hiukan nilkkaan kavenneille lahkeille mitään muuta kuin puin ne nurinpäin. Nilkan ympärys on just passeli pitämään nämä reidessä kii, ja lahkeen leviäminen tekee vähän sitä tavoittelemaani siipiefektiä.

Tällälailla kokomustassa setissä säärystimissä on kieltämättä gootti- ja ysäri-reivaus-flavour kohtalaisen vaffana läsnä, mutta niinhän se on mestari Owensinkin maailmassa. Lisäksi mun kaupunkisissiuskottavuus tuntuu kohoavan hetkessä. Olen kotitarvekyhäykseeni hyvin, hyvin tyytyväinen! 

Mitäs muuta... Mansedanse oli mahtava, vaikka perjantaina jumittui ristiselkä ja lauantaina lonkan kolotus vaikeutti TEKNOILUA. Joogatunnit here I come. Tapasin myös pitkästä aikaa iiiiihanaa Anna-Mariaa, ja sain kuumia hiustenpidennys-vinkkejä! Sit mua vähän alkoi ujostuttaa, kun kuulin vanhalta kaverilta KETKÄ KAIKKI tätä oikein lukee. SALAA.

Pitänee vaan ottaa entistä enemmän oppia Vive la Fêten upeasta Els Pynoosta ja hänen asenteestaan. Videobiisin sanat taas ovat myös mun kommentti kaikelle "mää oon niiiiin kade sun siitä-ja-siitä" -puheelle.

Ps. Jos jotakuta kiinnostaa vielä The revolution is my boyfriend -paidat, käykää katsomassa, miten hienosti Anna sellaisen pukee Meidän Pariisissa!