Kuvien asu taitaa olla Sugar Kanen kevään 09 signature look, niin helppo, sutjakka, rento ja omannäköiseni olo mulla siinä on.

375_7550.JPG

375_7541.JPG

375_7546.JPG

375_7530.JPG

(Shortsit ite leikattu Espritin korkeavyötäröisistä ysärifarkuista - livenä mun "male parts" ei näy yhtä vahvasti kun näissä kuvissa joissa en vaan osaa olla! Pehmeän puuvillainen raitapaita Ril's, Hulluilta päiviltä, joilta myös puuvillainen Bandoleran huivi. Silkkipuuvillaneuletakki Zaran poistomyynnistä. InWear -parka mammalta "lainassa", kengät Ril's. Koru Lindex.)

375_7559.JPG

Päivän teemabiisin toi mieleeni (paitsi jatkuva, hillitön ihailunkaipuuni ja itserakkauteni!) eilen rakas lukijani R., kevät tosiaan tulee kohisten kuin Stone Rosesin ykköslevyn aloitusraidan intro! Siitä on pakko kuunnella albumiversio, vaikka YouTube on täynnä bändin mahtavia keikkavideoita - ja Stonareiden kahden vuosikymmenen takainen (VOI APUA MÄ OLEN VANHA!!!!!) tyyli parkoineen, isoine paitoineen ja baggyine housuineen on hyvinkin ajankohtainen, vai kuin?

artist_3248_Stone-Roses.jpg84_StoneRoses_L_260106.jpg


ps. Baggyhousuista sen verran, että kertokaa mulle, mistä mä löydän täydelliset boyfriend-farkut?!? Sellaiset sopivasti korkeavyötäröiset, väljäreitiset ja vähän kapenevat. Olisko Acnen Generic girlit (pirun kallis) vastaus kaikkeen? Vai luotanko kirppisonneeni kunnollisten Levi's 501:ten toivossa? Auttekkee.

pps. Jos jollain tunnetusti valtaisan mieslukijajoukkoni jäsenistä lojuu kaapissa taivaansiniset/haalistuneet viisnollaykköset nuin 30 tuuman koossa - LAHJOITUKSIA OTETAAN VASTAAN! Itsekaadutut reiät pelkkää plussaa.